Gdy wybierzesz zawód technika reklamy, masz szansę na ciekawą i twórczą pracę w agencji reklamowej lub dziale marketingowym przedsiębiorstwa.

Zdobędziesz podstawową wiedzę o produktach i usługach reklamowych, nauczysz się je rozróżniać, poznasz ich zalety i sposób oddziaływania na odbiorcę. Dowiesz się, jakie są reguły budowy komunikatu reklamowego, jak wyznaczać cenę produktów reklamowych i wypełniać dokumentację związaną z ich sprzedażą. Zapoznasz się z rodzajami agencji reklamowych oraz zasadami ich funkcjonowania. Zdobytą wiedzę zastosujesz w praktyce: stworzysz dla reklamodawcy odpowiednią propozycję reklamową, która zapewni mu powodzenie w biznesie oraz lojalnego klienta.

W przyszłości staniesz się pracownikiem poszukiwanym na rynku, a stworzone przez Ciebie kreacje reklamowe wpłyną na decyzje zakupowe wielu klientów.

tor

Zawody, do wykonywania których upoważniony jest technik organizacji reklamy:

  1. technik organizacji reklamy,
  2. specjalista do spraw marketingu i handlu (sprzedaży),
  3. specjalista do spraw public relations,
  4. specjalista do spraw reklamy,
  5. administrator produkcji filmowej,
  6. handlowiec,
  7. organizator usług sprzedaży internetowej,
  8. przedstawiciel handlowy,
  9. telemarketer, sprzedawca na telefon
Początek strony